Sommaren 2011 hos Max <3

Så har jag äntligen lagt upp allt utom hur det sett ut i sommar, just för tillfället ser det otroligt tråkigt ut men väntar på att ljungen ska komma så det blir höstfint hos Mini, tills det blir omgjort och nya bilder finns får sommarbilderna duga sålänge ;)

Den 6e juni i år fixade jag, mamma, mormor och ena mostern iordning...det va ösregn och åska om vartannat men just när vi grejade va det uppehåll och solen stekte, precis när det sista skulle fixas öppnades himlen

Formen på rabatten är ett hjärta även om det syns dåligt, syns ännu sämre när blommorna tagit sig och blivit stora ;)

Nu bildbombar jag er!!






buketten Max fick på 1 års dagen <3



Ett par månader senare ser det ut såhär;







Hos Mini bor det en massa djur, okända djur ;) Kaninen har ett band från dopklänningen så Max också fick "ha" den. Djuren är inköpta efterhand och kommer tillbaka när snön försvunnit mmen åker hem när frosten kommer tillbaka, så snart hittar dem hit igen för att värma sig så de inte blir sjuka...Kotte t.ex. tar en tur över till mormor ibland för att värma sig och torka...kan ju få lunginflammation...Joppe, som inte är med på bild här har lite spritproblem och har svårt för att stå upp så jag löste detta med ståltråd...varenda gosedjur har fått lite ståltråd som jag sen kört ner i backen och vips! Ingen har kunnat ana Joppes problem :D Han ser nykter ut numera, tack och lov!!  (Ja, jag har en hemsk humor men skyller allt på mamma!! Det är hennes fel att jag inte är normal)

Nästa kort, det sista kortet för i sommar, är den bilden jag hade i huvudet hela graviditeten med Nico...jag såg i mina drömmar hur jag va hos Mini med en barnvagn med mig...och när jag kom hem efter att tagit denna bilden såg jag att de va min drömbild...den va sann...det va dessutom den bilden i mina drömmar som gjorde att jag nånstans nästan vågade tro på att jag skulle få med mig mitt barn hem denna gången...



Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0