Tom och Nico

Vår katt Tom är en lite blyg och reserverad kattherre...mot mig och N är han busig och gosig och tar för sig men inte mot andra...om vi är med ute kan han gosa med grannarna men inte annars.

Tom har vart lite reserverad mot Nico nen har nu insett att den där saken vi släpade hem i april ska stanna och då är det bäst att lära känna varann. Problemmet hittills har ju vart att Tom är lite rädd för ljud och plötsliga rörelser så han har inte vågat riktigt...förrän idag! Idag va Tom nämligen på ett väldigt gosigt humör och lät Nico gosa med honom, han går till och med fram och gosar med Nico själv och kameran låg som tur va nära så jag fick filmat det



Så går Tom ut och Nico sitter kvar i sitt hörn av soffan medan jag ska maskera mer på spegeln som ska målas...tydligen räckte inte det jag gjort utan N bad om en tejprad till och jag slår på stort istället ;) jag klistrar fast papper så han verkligen kan söla...


Medan jag håller på att dra loss papper från icabladet börjar Nico prata och sjunga, ljudnivån ökar mer och mer och jag går och tittar, nä hon pratar med sin kanin...så såg hon väl när jag gick för plötslligt riktas samtalet till mig...tänker att jag ska filma henne lite i smyg men nähä då...kommer kameran fram så jäklar, då ska hon va med och titta och prata...ungen skulle kunna skriva en hel roman :O



Mycket filmer blir det men hon är ju så söt!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0