Twin Peaks

Funderar på att se om Twin Peaks, tror inte jag sett hela :O så kanske får ta nåt avsnitt om dagen en period nu och mysa med Nico...de är ju en bra serie och i aftonbladet plus va det en sån där "vad gör dem nu?" och så blev jag så sugen på att se den igen. Va längesen så hälften är väl glömt :P Ledmotivet är en av mina favoritlåtar :D

Egentligen är jag sugen på att ha ett riktigt maraton, ta en hel helg t.ex. och bara se Twin Peaks tills sista avsnittet...problemet är väl det att N har inte sett Twin Peaks och jag misstänker starkt att det inte är nåt för honom, det är tyvärr en sån serie som kommer få en diss innan första avsnittet är slut...mamma däremot men hon har inte ro i kroppen att sitta på det sättet och dessutom får hon flytta hit en helg, då blir hennes katter ensamma och det går inte

Känner ni igen denna? Detta är det riktiga introt och man blir ju inte ett dugg mer sugen på att börja se om serien *ironi*




och här är videon med Julee Cruise




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0