Vad är det för en dag? Vad är det för en dag?

Jo det är ingen vanlig dag, för idag är det N's födelsedag. HURRA, HURRA, HURRA!

Så, nu ska jag sminka mig, åka till babycaféet, åka till ica, tanka och så hem igen...så kommer svärisarna fast de va lite tveksamheter igår plötsligt...sen, när de åkt, då ska jag säcka ihop av trötthet för jag har knappt sovit nåt alls inatt....kunde bara inte somna och många tankar snurrade, som vanligt när jag inte kan sova.

Inte bara vanliga jobbiga tankar utan till sist, när man inte har nåt egentligt att tänka på så kan man tänka sönder ord; varför heter kratta, kratta? osv. Säga samma sak flera gånger tills det låter konstigt...ja jag vet, jag är knäpp ;)


Kommentarer
Postat av: Anna-ängeln Lova, Alvin och Lykkes mamma

Jo klart man kan ge nåt för äldre med, inget magiskt händer ju annat än att det kanske smakar lite mer och är lite grövre ^^ Ja jag funderar också på ord ibland, Ansikte låter ju inget vidare det heller. Jag brukar googla på sjuka ord, haha en gång fick jag för mig att skriva in bajs (helt galna jag) och fick upp en skum blogg som hette bajsbloggen där innehavaren la upp "dagens bild" så vi kanske inte är så tokiga ändå hahaha ;-) ha en bra dag du...och de dina. Kramar fr oss.

2011-09-22 @ 09:19:18
URL: http://bambinidolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0