kan jag få vakna??

Usch...varje gån gjag hör reklamen för barncancer fonden blir jag helt full av sorg och tomhet...det är väl just det de vill få oss att känna eller så är det bara vi som mist ett barn som påverkas?

Ni vet den reklamen med 4 stolar men bara 3 barn...nu har de gjort om den så det är 4 tecknade barn men bara 3 blir riktiga abrn och alla 4 hoppar upp på stolarna...då tänker jag på vårt matsalsbord som är bredvid vardagsrummet, ser stolarna och tänker att ja, en är tom...så är dt flera olika kändisar som samtidig sjunger;

"Tänk att få vakna, ur en dröm...allt det jag levt med, är borta och glömt"

Ja, kan jag få vakna?

Den är så fin dessutom så jag går och sjunger dne lilla biten hela tiden...om jag sjunger och hoppas lagom länge kanske jag vaknar...


Kommentarer
Postat av: Kattis

Håller med! Den reklamen e SÅ fin! <3

Får kalla kårar/rysningar längs ryggen när jag hör och ser den! Så sorglig och fin!

Kram

2012-02-25 @ 14:55:04
Postat av: Jenny

Ja, de har verkligen lyckats hitta rätt känsla i den reklamen...en av de få jag gillar...dessutom är den ju för en bra sak <3

2012-02-25 @ 15:16:18
URL: http://minimaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0