lära-gå-bil

I förrgår fick jag se på en köp- och sälj sida på fb att en tjej i samhället bredvid vårt sålde ut en hel del barnsaker. Jag såg genast några saker jag ville ha; en lära-gå-bil, en sänghimmel med Nalle Puh och så en leksaks dammsugare. Igår kväll åkte N dit och hämtade allt och betalade, Nico hade ju somnat när han kom hem men imorse stod det saker till henne och väntade ;) Nu ska hon ju inte få dammsugaren eller sänghimlen förrän hon fyller år, men lära-gå-bilen fick hon imorse :D Vilken glad unge vi fick! Hon satt upp med en gång, sparkade sig fram, har inte kommit på detta med att styra än men hasar sig åt sidorna. Skrattar och ramlar av, upp igen...har inte slagit sig något men skrikit till av rädsla, satt upp henne direkt och svisch har hon försvunnit iväg i full fart :D

Självklart har jag filmat henne och tagit kort ;)





Hoppas hon inte kör med den här stilen när det blir dags att ta körkort ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0