Nico tittar på såpbubblor

Ja, vissa är lättroade och nu är hon verkligen i den åldern då hon förstår att såpbubblor är roligt :D På Öppna föskolan och på babycaféet brukar de blåsa bubblor efter sångstunden...fram tills i år har hon inte vart speciellt intresserad, det började så smått strax före jul men nu, jösses...det är nog det bästa på hela den dan :O

Då ska ju jag va snäll och köpa såpbubblor, och det gjorde jag men de funkade dåligt så idag öste jag i diskmedel och jäklar vad med bubblor dte blev :O Nico va helt överförtjust ;) Filmade henne medan jag blåste bubblor, nu kan ni tydligt höra hur hon säger Titta...Kkkkk! :D




Kommentarer
Postat av: Millan

Vad mysigt att få hamna i hennes mun..speciellt när jag hade helskärm ><

2012-02-16 @ 16:28:30
URL: http://inspirationisthekey.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hehehe...ja, varför ska jag varna för sånt? :P

2012-02-16 @ 16:37:40
URL: http://minimaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0