städa, möblera och lite nostalgi

Ja...jag fick äntligen städat och möblerat om på övervåningen, jag flyttade på ett par byråer...Nicos stod i hennes rum som numera är N's rum (ja, han snarkar ju så han har eget rum ja) I vårt sovrum sstod en liten vit byrå där vi har sockar och underkläder...har läng funderat på att byta plats på dem, hade dessutom passat bättre då vårt sovrum är större och den stora byrån tar inte upp lika mycket plats som i N's lilla rum...så, trots onda leder och stel rygg så ger jag mig in i detta och det gick bra, släpade dem och golvet klarade sig, kom över tröskeln och det enda som gick sönder va en nagel.

Lovade ju för ett tag sen att fot spökena jag satte upp på fönstret i vårt rum, de självlysande som inte alls lyser...kanske sen när de är ljusare ute på dagarna och vi har en bättre lampa i rummet men jag har då inte sett att de lyser i alla fall. Men de är fina ändå och Nico älskar dem. KKKKK! KKKKK!! (titta, titta!) Ska pilla på dem och hoppar av förtjusning, det är huvudsaken, att mitt lilla troll är lycklig <3

Här kommer lite bilder på vårt sovrum

Den här lampan fick Max men den kom aldrig upp, nu fick Nicolina den, lyser sådär lagom


Ja, såhär ser det ut hos oss :D Nu har ni fått se en liten del av rummet i alla fall ;)

För en vecka sen kom mormor och mamma med en grej till Nico, det va en tckning, ett sytt träd, som mamma hade gjort till mormor när hon va 10 år. Nu fick Nico den så den ska få en plats i sovrummet den med tänkte jag...lite kul att hon sparat den i alla dess år...jösses, den är ju snart 40 år gammal :O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0