tillverka smycken

Ja, jag tror jag skrev om det lite tidigare...att jag har börjat tillverka lite smycken, försöker lära mig att stansa osv. Har gjort några smycken nu och har redan fått en del beställningar :D Mamma har fått ett halsband, Millan ska få ett och lillebror ska få ett...sen har en del av mina vänner beställt, de får köpa till inköpspris :D Jag måste ju få träna och stansningen blir ju inte ybersnygg direkt men alla är vi nybörjare nån gång ;)

Tänkte visa några av smyckena jag gjort, tanken är väl mest att det bara ska gå runt, så jag kan fortsätta pyssla...men smyckena ska inte få ta upp hela bloggen här så jag funderar på att starta en ny blogg bara för bilder på smycken...vet ju inte om jag får tid att sitta så mycket som jag skulle vilja så om det blir uppdateringar, nä, de vet jag inte ;)

Halsbandet mamma fick, här är framsidan;


...och baksidan


Max hete Uno i magen och Nico hette Loppan...ja, de gör hon fortfarande ;)


Jag gjorde en fotlänk till mig själv;

då fick jag snabbt en beställning på ett likadant fast som armband :D

Nu ska jag invänta fler beställningar, få lite inspiration och hitta sånt jag inte fått tag i ännu...jag behöver små, små stenar, lika små som diamanterna i vigselringen...pilligt, men ack så roligt...får väl se hur mycket Nico kommer hitta i den långhåriga mattan sen :P


Kommentarer
Postat av: josefin

jag vill beställa ett halsband. jättefina, va duktig du är. är det äkta silver?

kan du inte maila mig om priser?

kram josefin

2012-02-17 @ 21:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0