5 minuters metoden

Tack!! Mia Skäringer och Klara Zimmergren!!

Jag har aldrig riktigt förstått de där med 5 minuters metoden men efter att ha sett er på tv fick jag äntligen klarhet i det hela. Nu ska jag testa denna metod på min flicka och se om det blir något bättre här hemma.

Jag har ju vekrligen missuppfattat detta helt och nu ska jag berätta för alla andra som säkert också missförstått det hela; man söver barnet, sen går man därifrån i 5 minuter, sen går du in till barnet och väcker det, gå ut i 5 minuter och om igen...barnet får alltså bara sova i 5 minuter åt gången! Skäms nästan över att ha missuppfattat så gravt som jag gjort :O




Kommentarer
Postat av: signe

Haha! Jag hann nästan bli lite orolig där.. ;)

2012-01-08 @ 18:51:14
Postat av: Jenny

tihi!

2012-01-08 @ 19:24:22
URL: http://minimaxen.blogg.se/
Postat av: Signe

Sen kanske jag borde ha fattat när du tackade Mia och klara, men nej, jag läste nästan hela inlägget innan jag andades ut ;)

2012-01-08 @ 20:43:32
Postat av: Jenny

asg



Då har jag ju iaf lyckats! De är tur att man har lite blonda vänner också ;)Kram på dig stumpan :P

2012-01-09 @ 09:40:35
URL: http://minimaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0