Äntligen!!

Efter en lång natt med en jävla massa sura miner och jagande vaknar och till en otroligt glad unge, går ner med henne och får se att det har snöat mer under natten och det ligger kvar!! Jippie!! Nu är de nån plusgrad men jag hoppas att snön får ligga ett litet tag nu, jag vill hinna köpa pulka till Nico och springa runt på fotbollsplan med henne :D

Såhär fint är det ute nu med...men jag blir ledsen om det är slask imorrn...då ska jag dessutom ut och gå långpromenad med Lotta...nu jäklar har vi lagt upp en plan, en bra sådan...och ju fler vi är desto svårare blir det att fuska...jag har faktiskt gått ner 1,2 kg på en vecka...så idag har jag noterat vikt och mått och hoppas att det första tiden nu kommer gå snabbt så man blir ännu mer sporrad och vill fortsätta. Att jag sen vart igång så länge att när det börjar plana ut inte spelar nån roll för jag längtar efter att gå ut och gå...det är det stora målet, att fortsätta hålla igång och inte lägga ner, som jag brukar göra.



över de där två fotbollsplanerna gick jag och Millan igår när de snöade som värst...kan meddela att de va väldigt tungt! Vagnen på 15 kg, unge på ca. 9 kg, väska med mat och vatten och lite annat på ett par kg drygt...ja...ni kan ju dessutom då lägga på blöt snö i en mjuk gräsmatta, 2 fotbollsplaner, har redan lagt en halvmil bakom oss...tror ni riktigt kan känna mina spaghettiarmar idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0