Omslagstävling!

Ja...Vi föräldrar har en omslagstävling...jag har sett den i tidningen och på nätet men vart lite tveksam på om jag skulle anmäla Nico till tävlingen...men så tänkte jag som så, varför behålla min lilla sockertopp för oss själva? Självklart måste andra få se henne också, även om hon inte vinner, de är liksom inte tanken och finns väl inte i min värld, men alla måste bara få se henne <3

Jag länkar nu till hennes bidrag, om ni känner att Nicolina är värd en röst så får ni givetvis ge henne en sådan, annars får ni gå och titta på de andra barnen ;) Man kan ge alla barnen varsin röst men bara en röst per bidrag.

Klicka på bilden för att komma till Nicos bidarg, nr. 5685.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0