Rufsigt hår

Nico somnade så gott bredvid mig igår...eller, i min famn men jag bäddade iordning med den lediga handen här i soffan för jag va också trött men ville se på tv så sova va inte på kartan...blev riktigt mysigt med massa kuddar och filtar, la mig ner och Nico fortsatte sova, tack och lov! Vi låg väl där i nästan två timar och kramades och svettades :P

När Nico vaknade hade hon en så otroligt vacker frisyr! Jag kallar henne annars för min lilla Stig-Helmer för hon har väldigt ofta en liten lock mitt på huvudet som står upp, den vill inte samarbeta och så fort mössa vart på eller hon har sovit så står den upp igen. Men igår...de va inte Stig-Helmer...jag vet inte riktigt va det va...ett skatbo?

Jag är ju inte den som är den så jag tog ju givetvis kort ;)



Anlag för lockar finns ju och det ser ut osm att denna lilla damen kommer få en hel del
av den sorten så småningom ;)


Kommentarer
Postat av: Mamy

Jeg vil ikke ha kröller

2012-01-02 @ 19:20:43
URL: http://lazycat64.blogspot.com
Postat av: Jenny

hihi...precis så!

2012-01-03 @ 11:17:37
URL: http://minimaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0