tråkig helg

Brukar aldrig göra nåt speciellt på helgerna men den här helgen blev otroligt tråkig...igår va N iväg halva dan och idag nästan hela...jippie! Inte. Även om vi inte hittar på nåt speciellt är det bara skönt att ha honom här, kanske inte pratar jättemycket varje dag men helgerna är på nåt sätt avslappnade och lugna, vi leker med Nico, ser på tv, är lite på datorn...så städar vi oftast nån av dagarna. N dammsuger, jag plockar...inget storstäd eller ens veckostäd, men vi passar på samtidigt så det går snabbare än annars.

Nu blir det inte så...nu planeras nån present, han har vart och tränat, fikat hos mamma och nu är han ute hos sin ena bror...N lär alltså inte va hemma innan 18, sen ska han elda och så lägger vi oss. Ja, de är ju en enda helg men lite ensamt blev det allt nu, måste hitta på nåt att äta och sen  atanken att få bytt gardiner i i alla fall ett av rummen ;) Det gå rinte att finna tid att stryka med en övertrött unge. Nico totalvägrar att sova, hon somnade en stund förut på min arm...sen en stund mitt på dan i sängen på min arm...så blev jag kissnödig, tog mig loss och gick ner...fick väl vart nere 20 minuter innan trollungen ropade på mig. Mammegrisen ;)

Ja...jag får väl sitta lite till här och leka lite med huligaen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0