fina människor <3

va inne på en scrapsida för att hitta fjärilar och hjärtan att sätta på stenboken som Mimmi köpt till mig...ska ju piffa upp den till Max <3

Hittar exakt det jag söker och hojtar till, men får snart ett pm där det står att nåt blivit fel, hon hade ju tagit bort bilderna för sakerna va sålda men nu låg de visst där igen...beklagade det som hänt. Jag blev ju jätteledsen och hon hade erbjudit sig att fota annat med fjärilar och hjärtan på. Det ville jag ju givetvis att hon gjorde och förklarade varför de va så viktigt, att om de inte fanns nåt jag ville ha kanske hon kunde tipsa om nån bra sida.

Vi skickar pm fram och tillbaka, pratar om de som hänt lite kort, hon får länken hit för att se vad de är jag ska dekorera och hon blir så rörd att hon GER mig de jag vill ha :O

Jag hade hittat ett ark med hjärtan som kunde passa, och så fanns det några fjärilar som kanske kan funka, dessa skickar hon till mig imorrn helt gratis :O Blev så rörd så ögonen svämmade över totalt.

Det blev ju inte "bättre" av att jag tidigare efterlyst bokstäver och att det är flera som vill hjälpa till att fixa detta <3 Det finns verklien helt otroligt fina människor, detta behövdes, speciellt när man blivit sviken så många gånger efter att Max dog...det betyder extra mycket att folk då bryr sig och gör nåt sånt här.

Tack så jättemycket till alla fina där ute, som inte själva mist, som inte vet vilka ord som ska sägas, men som ändå försöker och som bryr er <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Skönt att höra att det finns underbara förstående människor utanför familj och vännerkretsen

2012-03-16 @ 13:00:44
URL: http://www.finest.se/law
Postat av: Jenny

Ja verkligen, det ger en lite hopp åter <3

2012-03-16 @ 13:02:49
URL: http://minimaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0