pyssel, pyssel :)

Ja, nu är det ju vår och snart påsk och pyssel lusten har verkligen infunnit sig :)

Boken som Mimmi köpte med sig hem från england är ju fixad och iordning...kvar är att lacka baksidan, när jag ändå höll på så råkade den batteridrivna lyktan också ut för mitt pysselsug :P Det värsta är att dte är så svårt att hejda sig så den blev verkligen färgglad och fixad ;) Den va så tråkig efter att ha blivit blekt av solen men nu så...nu är den minst sagt tråkig :)

Inför påsken har Max fåt en penséeplanering, påskliljor och ett påskhjärta som jag gjort själv...här kommer nu en hel mängd med bilder och kanske kan nån inspireras?



Blev verkligen jättenöjd :)

Fick ju hjälp av helt underbara människor på en scrapsida, allt kund einte användas på boken och jag hittade "rätt" fjärilar och eftersom jag nu stod med massa fina saker kvar blev ju lyktan nästa projekt ;)



Det va svårt att stanna vid bara rutorna när jag hade fått så mycket fint, så ja...resten av lyktan fick också bli fint :)

Så gjorde jag ett påskhjärta till Max, återanvände en stomme i trä som jag hade till jul.



Påskfint;



Krokusarna har slått ut och påskliljorna har tittat upp, ska bli så spännande om de kommer att forma det där hjärtat det är tänkt att bli <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0