första klippningen :D

Japp, idag skedde det, Nico klippte sig för första gången :D Jag va ju till vårdcentralen, sen vidare till en kompis för atts en åka ner till mamma...hon skulle klippa sig idag så vi följde med. Nico springer runt och tittar, pratar i telefon, möblerar om och pratar...de första ena frisörskan utbrister när vi kommer är "nämen en kändis!" Vi va ju på första sidan i Bohusläningen idag, men det kommer i ett eget inlägg ;)

Jenny klippte mamma och Petra klippte en dam...så blev Petra klar och så sa hon att oj va söt Nico hade vart i en kort page...håret hade blivit mycket tjockare osv. Jag sa bara att har du tid och ork och lust så gör vad du vill med ungen ;) Nico va inte ett dugg svår att övertala, bara rätt upp i stolen och hoppla va hon korthårig :O Satt så fint och de end ahon egentligen reagerade på va hårblåsen i öronen, kanske inte så konstigt när de är första gången man får blåst sitt hår. Efter klippningen gick Nico omkring och puffade sitt hår och va så stolt, och när vi kom hem såg ju N med en gång att Nico va klippt och hon är stolt som en tupp här nu och puffar och grejar med håret :P



 
Innan klippningen;
 
 
Snart ingen återvändo;
 
 
Ingen återvändo;
 
 
Här skulle en filmsnutt fått vara med men tji fick jag...fanns ingen filmsnutt, jo en på 0.01 sek...fasen alltså...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Så fin hon blev sötisen!

2012-10-02 @ 18:43:58
URL: http://mittanglabarn.blogg.se
Postat av: mamy

Mormors stora tjej. Tänk vad en liten klippning kan göra

2012-10-02 @ 19:47:10
URL: http://lazycat64.blogspot.com
Postat av: Weronica

Hej Jenny!
En riktig sötnos eran lilla Nico!
Vi har oxå fått ett syskon-en lillebror efter att vi mist vårat första barn i mars 2011.
Är inte inne så mycket på änglarum, och inte du heller såg jag så jag undrar om jag får och hur man kommer med i fb-gruppen...kram från Weronica :)

Svar: mailar mina uppgifter <3 är du den jag tror du är?
Jenny

2012-10-05 @ 23:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0