studentkort?

 
Jag vet älskling, att mamma är stygg nu, så jag ber därför om ursäkt till Nicolina 15 år, som just nu hatar sin mamma över allt annat för att jag bara va tvungen att lägga ut den här bilden ;) Men du får liksom skylla dig själv som gör såna här underbara minr när jag har framme kameran och det är inte alls omöjligt att detta kan bli ett studentkort :D  Som väl är kommer du inte förstå detta just nu i skrivandets stund, så jag kommer glädjas åt att få nnu flr underbara, oförglömliga kort där du ser riktigt rolig ut. Ja, vi skrattar åt dig, men vem kan låta bli?? Choklad runt hela munnen, och inte nog med det, samtidigt som du ska blinka visar du dina tänder genom att dra tungan där den nya tanden växer fram...en perfekt kombination tycker jag som givetvis redan höll på att ta kort och blev så jäkla lycklig över att få fångat detta på bild...älskar dig min prinsessa...hoppas du kan förlåta din gamla mamma och skratta åt detta lika mycket som jag gör...och som alla andra också gör nu ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0